woensdag 11 september 2019

Manifest bijeenkomst, woensdag 2 oktober 2019

We gaan graag samen met jou aan de slag voor ons verkiezingsprogramma. Want vooruitstrevende plannen en ideeën maken we samen.

Vooroplopen voor de toekomst.
Al sinds 1966 loopt D66 voorop. D66’ers komen telkens met vooruitstrevende plannen. We zijn niet bang om gevestigde ideeën en belangen flink ter discussie te stellen. We durven keuzes te maken, ook als die niet populair zijn. Juist om stilstand te voorkomen zetten we telkens stappen vooruit. Op die manier vergroten we de vrijheid voor mensen en werken we aan gelijke kansen voor iedereen en een schone toekomst. Nu gaan we graag samen met jou aan de slag. Want vooruitstrevende plannen en ideeën maken we samen. Samenwerken aan ons manifest Juist nu, twee jaar voor de volgende verkiezingen, is het het moment om het fundament te leggen voor ons verkiezingsprogramma. Wat zijn de grootste uitdagingen in de komende jaren, uitgaande van de belangrijkste principes in ons sociaal-liberaal gedachtegoed? Deze avonden worden georganiseerd door de permanente programmacommissie en vinden plaats door het hele land. Samen maken we ons manifest voor de toekomst.

Mis het niet!

Datum: 2 oktober
Locatie: Wijkcentrum Overdie, Van Maerlantstraat 8-10, 1813 BH Alkmaar
Inloop: 19:00 uur
Start programma: 19:30 uur
Einde programma: 21:30 uur
Borrel: 21:30 – 22.00

Manifest Bijeenkomst Alkmaar
Meld je aan via het formulier op de website van D66.

Manifest bijeenkomst Alkmaar