maandag 15 februari 2021

Valentijnsverrassing voor bestuur studievereniging BFL

De bestuursleden van Studievereniging Business, Finance & Law ontvingen op 15 februari valentijnsgebak en een verrassing van de afdeling D66 Alkmaar. De “vrijwillige” bestuursleden secretaris Lesley van den Broek en penningmeester Jesse Dresselhuizen namen bij InHolland in Alkmaar een cheque voor de verenigingskas in ontvangst van afdelingsvoorzitter Conny van Stralen en bestuurslid Anna Buongiovanni.  “Geweldig dat de studievereniging met activiteiten en gesponsorde stages in deze coronatijd de studenten ondersteunen”, vindt Conny van Stralen, “vrijwilligers als dit zijn nodig om studies leuker te maken, maar ook om verbindingen te leggen tussen studenten buiten het onderwijs om. Dat vergt in deze online-tijd nog meer doorzettingsvermogen en creativiteit dan anders.”

Sinds 1990 zet D66 jaarlijks vrijwilligers in het zonnetje op Valentijnsdag. “Vrijwilligers maken veel mogelijk in de samenleving op allerlei terreinen en ook hier in Alkmaar,” aldus Anna Buongiovanni: “Het is goed om daar jaarlijks bij stil te staan en de vrijwilligers te ontmoeten. We moedigen ze aan om door te gaan hiermee. Het is belangrijk.”